Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday 3 October 2011

impianku..

hurmmm..aku ni sebenarnya ada menyimpan impian sejak aku buat akaun facebook dan myspace..nak tau apa dia? haa...aku nak sgt jumpa dgn sorang artis ni.. nama dia dior atau nama sebenar beliau adalah mohd shahril shaari..setiap kali beliau buat event terutama utk kelab yg beliau tubuhkan xpernah aku hadir...ada saja alasan yg aku bagi...nasib baik beliau ni seorang yg memahami situasi aku..sayang dior... hehhehe....
aku pernah jumpa Dior dlm mimpi dan aku harap sgt2 agar ia jadi kenyataan.. alhamdulillah tanggal 29/9/2011 aku telah pergi ke KL dgn menaiki bas..di KL aku tinggal dgn sepupuku..malam khamis tu aku pun pergi ke majlis hari jadi Dior...gembira xterkata dibuatnya sbb akhirnya dpt juga aku bersemuka dgn artis kesayangan aku dan
sehingga sekarang masih terbayang muka artis kesygan aku tu dan juga ahli kelab dioratic yg lain..
mmmmm...aku xakan lupa kenangan manis ku itu buat selama-lamamya sehingga keakhir hayat ku...:)

No comments:

Post a Comment