Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday 15 October 2011

kehidupanku (1972-sekarang)

1972 sorang bayi perempuan selamat dilahirkan tapi sygnya kurang 2 bulan (klu menurut cerita ibuku lah)..lalu diberi nama 'Atizah. itulah aku..selepas beberapa hari aku dilahirkan aku telah dibawa jalan2 mkn angin..iaitu di cameron highland...sebagai anak, cucu dan sepupu yg bongsu, aku amat disayangi dan dimanja oleh semua ahli keluarga dipihak ibuku..

1973 berpindah ke jb sebab ayahku bertugas di jb...waktu tu ayah dan ibuku menyewa rumah di kampung melayu..

1974-1976 ayah dan ibuku sudah membeli rumah baru dan kami pun berpindah serta terus menetap dirumah tersebut sehingga sekarang..

1977 & 1978 aku didaftarkan ke pra-sekolah dimana aku mula belajar di sekolah ibuku iaitu Sekolah Mohd Khir Johari Kg Melayu jb...

1979 - 1984 aku belajar di SIGS (rendah)

1985-1989 sambung pendidikan di SIGS (menegah)

1990-1993 mcm2 keje aku buat...

1994-1995 aku meneruskan pelajaran dlm bidang seketari kat rima kolej..

1996-1997..keje kat kilang di tampoi tapi xlama sbb dpt tawaran kat MBJB..apa lagi..caulah

1997-2005 berkhidmat di MBJB sebagai pembantu penilai

2006 kerja pejabat saham bahagian marketing sambil belajar..

2007-2008 sambung pendidikan executive diploma pengurusan sumber manusia di UTM Skudai n alhamdulillah akhirnya aku grad juga..

2009-sekarang.. sambung degree di OUM jb dlm bidang pengurusan..insyaallah mudah2an dapatlah aku grad lagi...

haa..itulah serba sedikit ttg kehidupanku yg serba sederhana..tidak kaya sgt sbb ada yg lebih kaya xmiskin sbb mungkin ada yg lebih susah dr kita.. oleh itu bersyukur dan hargai kehidupan yg diberikan olehNya..:)

No comments:

Post a Comment